به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، بسیاری از شرکت های خارجی و البته فعالان صنعت مد و لباس برای تبلیغات محصولات خود از بانوان ایرانی استفاده می کنند، تبلیغاتی که چند وقتی است پایش به فضای مجازی هم باز شده و عده ای با عنوان فشن بلاگر یا مد نویس عکس های بیشماری از دختران ایرانی با لباس های نا مناسب را انتشار می دهند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
«جامجم» در یکسالگی عملیات پیجری رژیم صهیونیستی در لبنان با مجتبی امانی سفیر کشورمان در بیروت به گفتوگو نشست
علیاصغر شعردوست معتقد است شهریار با آفرینش غزلهای نو، تحولی بیسابقه در شعر فارسی ایجاد کرده است