ببینید ا شعار مرگ بر ارتش اسرائیل در فلسطین اشغالی

انتشار یک ویدئو در شبکه‌های اجتماعی، از برخورد خشونت‌آمیز افسران پلیس صهیونیست با یهودیان مذهبی "حریدیم"، در فلسطین اشغالی جنجال برانگیز شده است.
کد خبر: ۱۴۷۴۰۳۰
تعداد بازدید : 0

به گزارش جام‌جم‌آنلاین ازالعالم،انتشار یک ویدئو در شبکه‌های اجتماعی، از برخورد خشونت‌آمیز افسران پلیس صهیونیست با یهودیان مذهبی حریدیم، در فلسطین اشغالی جنجال برانگیز شده است.

این ویدئو که روز دوشنبه در شهرک بیت شمس در نزدیکی قدس اشغالی گرفته شده، واکنش رسمی مقامات صهیونیست را در پی داشته است.

طبق گزارش‌ها، یهودیان حریدیم که با تجمع و تظاهرات در بیرون از محل کنفرانسی که در مورد ادغام آنان در بازار کار برگزار می‌شده، با باتوم و ضرب وشتم شدید پلیس مواجه شدند.

در این ویدئو، یک افسر پلیس قبل از ضرب و شتم شدید، می‌گوید: ما برای برخورد مجوز و تاییدیه داریم.

به گزارش وب‌سایت اسرائیلی والا، تظاهرکنندگان در‌های مرکز را شکسته و شعار مرگ بر ارتش اسرائیل سر دادند.

دنی لیفی، کمیسر پلیس رزیم صهیونیستی ادعا کرد: پلیس در واکنش به حادثه عصر روز دوشنبه در بیت شمس، دستور داده تا تحقیقات فوری در مورد شرایط و رفتار فرمانده و افسران پلیسی که در آن حادثه شرکت داشته‌اند، انجام شود و بر این اساس، افسران و فرماندهان مشمول تا رسیدگی به اقدامات اداری از وظایف عملیاتی خود حذف خواهند شد.

رژیمی جعلی و اشغالگر که روزانه با قتل عام و ارتکاب به جنایات وحشیانه علیه مردم بی‌دفاع و غیر نظامی در غزه و کرانه باختری رود اردن و لبنان هزاران کودک و زن را قتل‌عام می‌کند، مصداق این آیه شریفه است "سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مُنقَلَبٍ ینقَلِبونَ" و قطعا آه مظلومان و ستمدیدگان فلسطینی اول دامان کثیف و آلوده به خون این صهیونیست‌ها را در این سرزمین غصبی خواهد گرفت و در پیشگاه الهی آنان را بیش از این سرافکنده و ذلیل خواهد نمود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها