پاسخ نماینده خوزستان به جوسازی روزنامه‌های اصلاح‌طلب:

مجلس بودجه ریزگردها را حذف نکرد

ببینید ا آقای پزشکیان با قاتلان حاج قاسم، ابومهندس، هنیه و فواد شکر هیچ سازشی نخواهیم داشت

نماینده مردم شهرکرد در صحن علنی مجلس گفت آقای پزشکیان! مواضع انقلابی شما در مراسم تحلیف آنچنان امیدبخش بود که مهمان ویژه عزیز ایران شهید هنیه شما را در آغوش گرفت؛ آن واقعیت شما بود که سبب امید در جبهه مقاومت شد؛ اما گویا اطرافیان و مشاوران شما روح شما را آزرده و به کارگیری جملاتی در نشست‌های رسانه‌ا،ی‌ تناقض‌های جدی را شکل بخشیده و از شما دو شخصیت متفاوت به نمایش گذاشته است.
کد خبر: ۱۴۷۴۲۱۳
تعداد بازدید : 0

به گزارش جام‌جم‌آنلاین،نماینده مردم شهرکرد در صحن علنی مجلس گفت آقای پزشکیان! مواضع انقلابی شما در مراسم تحلیف آنچنان امیدبخش بود که مهمان ویژه عزیز ایران شهید هنیه شما را در آغوش گرفت؛ آن واقعیت شما بود که سبب امید در جبهه مقاومت شد؛ اما گویا اطرافیان و مشاوران شما روح شما را آزرده و به کارگیری جملاتی در نشست‌های رسانه‌ا،ی‌ تناقض‌های جدی را شکل بخشیده و از شما دو شخصیت متفاوت به نمایش گذاشته است.

شما باید مجری راهبردهای نظام در سیاست خارجی باشید هرگونه انحراف از این راهبردها در نگاه افق امامین انقلاب و نص صریح قانون اساسی است پذیرفتنی نیست. هیهات که خادمان اسلام به ملت خود خیانت کنند.
ما با قاتلان حاج قاسم، ابومهندس، هنیه و فواد شکر هیچ برادری و سازشی نخواهیم داشت و تا نابودی رژیم غاصب اسرائیل از پای نخواهیم نشست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها