محسنی‌اژه‌ای به پرسش‌های خبرنگاران درباره مهم‌ترین پرونده‌های قضایی پاسخ گفت

صدور حکم مهدی هاشمی تا پایان سال

ببینید ا رژیم صهیونیستی خطوط قرمز را رد کرده

محسنی اژه‌ای،رئیس قوه قضائیه گفت، رژیم صهیونیستی خطوط قرمز را رد کرده و انتقام سختی از آنها گرفته خواهد شد و ایران بیش از گذشته از جریان مقاومت حمایت خواهد کرد.
کد خبر: ۱۴۷۵۱۱۹
تعداد بازدید : 0

به گزارش جام‌جم‌آنلاین،محسنی اژه‌ای،رئیس قوه قضائیه گفت، رژیم صهیونیستی خطوط قرمز را رد کرده و انتقام سختی از آنها گرفته خواهد شد و ایران بیش از گذشته از جریان مقاومت حمایت خواهد کرد.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در جمع خبرنگاران گفت:رژیم غاصب صهیونیستی با اقدامات جنایتکارانه خود وارد مرحله جدیدی شده و خطوط قرمز را رد کرده است.

وی افزود:تمام آزادیخواهان جهان و جریان مقاومت از جنایات اخیر این رژیم، اعلام انزجار و تنفر می‌کنند.

محسنی اژه‌ای تصریح کرد:مجاهدین در راه خدا بیش از گذشته در برابر این جنایات ایستادگی خواهند کرد و مقاومت ادامه خواهد یافت.

رئیس قوه قضائیه ادامه داد:دشمن صهیونیستی و حامیان آن به‌ویژه آمریکا، بدانند که پرچم مقاومت زمین نخواهد ماند و انتقام سختی در انتظارشان است.

او افزود:تصور نکنند که با ترور و حملات نظامی می‌توانند یک مکتب انقلابی تربیت‌یافته در دامن قرآن و اسلام را از بین ببرند.

محسنی اژه‌ای عنوان کرد:جمهوری اسلامی ایران، همچون گذشته و حتی بیش از آن از جریان مقاومت حمایت خواهد کرد و در کنار رزمندگان لبنان و مقاومت خواهد ایستاد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها