
با وجود اینکه این خرس قطبی حقیقی و ترسناک به شمار می آمد، اما در حقیقت بخشی از تبلیغات برای برنامه تلویزیونی جدیدی تحت عنوان " Fortitude" بود.
این خرس بزرگ که در حقیقت یک عروسک بود، با دقت بسیار زیاد به مدت هشت هفته توسط شماری از کارشناسان جلوه های ویژه طراحی و کاملا مشابه خرس قطبی حقیقی ساخته شده بود.
شماری از مردم با دیدن این عروسک به شکل خرس قطبی، واقعا دچار رعب و وحشت شدند اما برخی دیگر، آن را عجیب و مایه تفنن دانستند. گروهی از عابران نیز حتی پس از اینکه به آنها اطلاع داده شد که خرس قطبی مذکور، یک عروسک است، این موضوع را باور نکردند.
این خرس به گونه ای طراحی شده بود که به دو فردی که خودشان را در داخل آن مخفی کرده بودند امکان می داد تا حرکاتشان را تنظیم کرده و از قسمت سر این خرس بزرگ فضاهای اطراف را مشاهده کنند. هر کدام از این دو نفر به مدت پنج روز، درباره حرکات خرس مطالعه و تمرین کرده بودند تا حرکات آن تا حد امکان واقعی به نظر برسد.
منبع: شبکه العالم
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
سید علی بطحایی معتقد است ضرورت تدوین منشور اخلاقی برای هیاتها ضروری است تا فرهنگ «نقد عالمانه» جایگزین رفتارهای تنشزا شود
عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد:
خالد قدومی، نماینده جنبش حماس در گفتوگو با «جامجم» آخرین تحولات مربوط به غزه را تشریح کرد
در گفتوگوی جامجم با دکتر علی انتظاری، جامعهشناس مطرح شد