
مدتی پیش برند مشهور BMW خودروی مفهومی خود با نام "چشم انداز 100 سال آینده" (NEXT 100 Vision) را معرفی کرد و تیتر خبرگزاریهای جهان شد. این شرکت تصمیم گرفت در سالگرد 100 سالگی برند خود، به جای صحبت از گذشته، آینده خود را در یک قرن بعد مجسم کند و از فن آوریهای سال ها بعد صحبت کند.
پس از آن BMW دو مدل مفهومی دیگر از دو، زیر مجموعه اصلی خود رولزرویس و مینی کوپر رونمایی کرد. این خودروساز، در تلاش است آینده دور را برای طرفداران خود در تمام زیر مجموعه هایش کامل کند.
منبع عکس: فرادید
تولید چند رسانهای جامجم آنلاین
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
مهدی مذهبی معتقد است پیوند میان هنر، هویت و فضای شهری، محور اصلی وظایف سازمان زیباسازی شهر تهران است
رئیس کنفدراسیون صادرات ایران در گفتوگو با «جامجم»:
حمیدرضا حسینی معتقد است تاریخ بهارستان بازتابی از فراز و فرود سیاست و فرهنگ ایران در ۲ سده اخیر بوده است
آلبرت بغزیان، اقتصاددان در گفتوگو با «جامجمآنلاین» مطرح کرد؛