در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد؛
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
حسن فضلا...، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
بعد از ارسال خودرو به نمایندگی جهت خشك كردن و سرویس كامل موتور و توقف یك هفتگی ماشین در نمایندگی , سرویس انجام و ماشن تحویل شد.بعد از دو ساعت حركت زمانیكه نیاز به روشن كردن كولر شد متوجه شدم كلید های نصب شده روی داشبورد هركدام كه بطرف داخل فشار داده شود می افتد .
بابررسی دقیق متوجه شدم كلیه كلیدهای داخل داشبوردبجای نصب روی پایه آلومینیومی روی پایه ای كائوچوئی با چسب نصب شده و بعبد از آب خوردن چسب كائوچو ول كرده و كلیدهای كولر-فن- فلشر و ...ول كرده اند.
خلاصه به نمایندگی از تهران شكایت كردم و بعد از سه ماه گفتند نمایندگی ایران خودرو شهرستان مورد نظر ادعای شما را قبول ندارد و گفته اند ایشان با امضاء خودرو را تحویل گرفته است .
به نماینده پیگیری شكایت گفتم مشتری هنگام تحویل ماشین بعد از تعمیرات كلیات را چك می كند مثل سلامت بدنه - اقلام موجود در صندوق و ضبط و ..وجزئیات محال است چك شود.
خلاصه با پیگیری مكرر بنده شرایطی وجود آوردند كه گفتم این مدارك كه شما ازمن می خواهید در آن زمان حدود 1000000تومان هزینه داشت در صورتیكه یك داشبورد كامل 300000تومان بود ومن گفتم بخاطر سیصدهزارتومان باید یك میلیون هزینه كنم و مطمئنا" نتیجه هم نمی گیرم .
خلاصه به نماینده ایرانخودرو گفتم از شكایت گذشتم ولی پشت دستم را داغ می كنم و دیگر ماشین ایرانی نمی خرم و به این گفته ام نیز عمل كردم.